خریدار کتاب نو

خریدار کتاب نو

خریدار کتاب نو

البته که کتاب اگر کتاب خوب و ارنده باشد کتاب نو و دست دوم بودنش انقدر مهم نیست و اگر نوشتیم خریدار کتاب نو برخی فکر میکنند ما که خریدار کتاب هستیم کاغذ باطله میخریم در حالی که ما کتابفروش هستیم و بدنبال کتاب های خواندنی و ارزنده هستیم.حال اگر کتاب های شما خواندنی باشد نو و کهنه خیلی اهمیت دارد و خوب البته اگر نو باشد بهتر است و این کاملا مشخص است اما اگر کتاب دست دوم هم پاره یا بسیار فرسوده نباشد حتما خریداری می کنیم.اما نکته ای که بسیار توضیح داده ایم در سایت کتاب چه نو باشد و چه دست دوم اگر درسی دانشگاهی باشد بکار ما نمی اید.فقط کتابهای غیر درسی خریداریم.

خریدار کتاب نو

در زمینه مختلف تاریخی فلسفی شعر و ادبی در محل
شما عزیزان فقط باید به این چند نکته توجه داشته باشید چون بازار کتاب که خرید و فروش کتاب دست دوم را شامل میشود به هیچ وجه کتاب های دانشگاهی و یا کنکور و یا درسی کار نمی کند و حتی اگر شما هنگام فروش کتابهای غیر درسی بگویید این دسته درسی را مجانی هم ببرید بدرد ما نمیخورد.چون اگر بدرد میخورد میخریدمش حتما.
پیس اگر در منزل و خانه تان کتب دارید و تمایل بفروش دارید هدف ما خریداری کتاب هست و این مهم نیست که تهران هستید .یا شهرستان ما در کل کشور قادر به کارشناسی و خرید کتابهای نو ودست دوم هستیم فقط اگر کتابهاتان با توجه به توضیح ما بود میتوانید تماس بگیرید برای دادن ادرس برای اعزام کارشناس به محل. و اگر کارشناس و خریدار به محل بیاید فقط کتابهای مدنظر را خریداری و حمل می نمایید و به هیچ وجه حتی مجانی کتاب های غیر را نمیبرد و از این بابت معذوریم و استدعا دارم اگر کتابی مطابق بازار ما دارید تماس بگیرید. و ما در خدمت خواهیم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *