خریدار کتاب در لواسان

خریدار کتاب در لواسان

خریدار کتاب در لواسان

قبل از اینکه راجع به موضوع خریدار کتاب در لواسان بپردازم .لازم می دانم چند خطی آموزنده راجع به بازار کتاب دست دوم خدمت شما توضیح دهم.نه تنها در تهران بلکه در سراسر این به هیچ وجه کتابهای شما را کتابفروشی های نو فروش نمیخرند.این جمله یعنی چی؟یعنی کتابفروشی که در محل شما یا شهر شما می شناسید و کارش فروش کتاب های نو و اکبند است به ندرت بسیار به ندرت بشوذ کتاب را از شخص بخرند مگر انکه کتاب ارزنده و نو باشد. که انهم باید یک بخش دست دوم فروشی یا اصطلاح قفسه کتاب کهنه داشته باشد. پس اساسا بازار خرید کتاب های شما در دست بازار کتاب قدیمی است.حال می خواهد کتاب شما نو باشد یا کتاب کهنه و فرسوده.

خریدار کتاب دست دوم در لواسان

در بازار کتاب های قدیمی که در هر شهری مرکزیتی دارد که در تهران نیز در انقلاب است در حدود 100 کتابفروشی است که کتابهای دکانشان از همین خرید کتاب های شما در محل اتفاق می افتد. و سالهای سال است که این روال ادامه داشته تا انکه با رشد تکنولوژی دنیای مجازی بسیاری اگهی ها راجع به خریدار کتاب در این شبکه دیده ایم که متاسفانه 90 درصد اینها نه مغازه دارن و نه در رشته کتاب تخصصی دارند.این یعنی چه.یعنی طرف کارش سمساری است در فلان جا با خودش میگوید من که اگهی میدم خریدار لوازم دست دوم منزل خوب کنار اگهیم بهتر بزنم کتابم میخریم.سنگ مفت گنجیشکم مفت میریم ارزان تونستیم میخریم. و اینجوری میشه که بسیاری که اعتماد به سابقه کتابفروشی ها دارن کتابهایشان را ناگزیر به ایشان میفروشند و بعدتر نام  مارا مفتخر یا بز خر میشناسند.استدعا دارم هنگام تماس با مراکز مربوطه نام کتابسرا و ادرسشان را بپرسید.اینکه ما سالها با مجوز از اتحادیه فعالیت می کنیم و مالیات این کار را میدهیم و کارشناسیم را با این ارزان خران یکی ندانید.

و اما اینکه اگهی کردم خریدار کتاب در لواسان اینکه بسیاری از اهالی کتاب ما بخاطر شلوغی تهران و الودگی اب و هوایی و ترافیک تهران به لواسان و فشم رفته و بسیاری از این کتابخانه ها سالهاست بی استفاده مانده کار من این است این کتاب ها را جمع اوری و باز به اهالی و خواهانش تقدیم کنیم حتی مجدد به خود لواسانی ها و ساکنان فشم و حومه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *